Afspraken
Wil je een gratis adviesgesprek of direct een afspraak voor een sessie of training?
Mail naar ingrid@inbalan-ce.nl
of gebruik de vragenlijst van BalansMeeting
Of stuur een sms of whatsappberichtje:
06 4911 8478
Wat:
Advies, gesprek via Skype of telefoon: Waarnaar ben je op zoek?
Coaching, in gesprek over je doel, hulpbronnen, hindernissen en de eerstvolgende stap op weg naar…
Touching, ontspannen op de bank met behulp van craniosacraaltoepassingen
Coachfulness (integratie: combi van ‘Coaching‘ én ‘Touching‘)
Touchfulness (verdieping: ‘Touching‘ met begeleiding van losgekomen herinneringen, emoties)
Waar:
Gesprekken doe ik momenteel online, bijv. via Skype.
Voor een sessie op de bank ben je welkom in Schiedam.
Tarieven – vrijgesteld van BTW
Touching | 60 minuten | 115,= | |||||
Coaching | 60 minuten | 115,= | |||||
Touchfulness | 90 minuten | 165,= | |||||
Coachfulness | 90 minuten | 165,= | |||||
Giftcard- voor een sessie ‘uurtje Me-Time’ | 90,= | ||||||
5 stuks 10 stuks |
425,= 810,= |
||||||
Training | In Overleg |
De factuur ontvang je eens per maand, digitaal. Desgewenst per post.
De betalingstermijn is 14 dagen.
Voor herinneringsnota’s wordt € 3,50 administratiekosten in rekening gebracht.
Annuleren of verzetten van een individuele afspraak is mogelijk tot uiterlijk 24 uur voor de geplande afspraak.
Binnen 24 uur geannuleerde of niet nagekomen afspraken worden wel in rekening gebracht.
Annuleren van deelname aan een training brengt altijd onkosten met zich mee.
Tot twee weken voor aanvang: 90% restitutie van het cursusgeld.
Tot een week voor aanvang: 75% restitutie.
Binnen een week voor aanvang: geen restitutie.
Iemand anders voor jou in de plaats aanmelden is alleen mogelijk na overleg.
Vergoedingsmogelijkheden
Overleg met je eventuele werkgever welke mogelijkheden er zijn voor het declareren onder bijvoorbeeld scholingsbudget, preventie, werkplekverbetering, re-integratie.
Raadpleeg de Belastingdienst voor de voorwaarden van Belastingaftrek, bijvoorbeeld als coaching, persoonlijke ontwikkeling of investering in je bedrijf.
Vergoeding via de zorgverzekering is niet mogelijk.
Klachten
Vanzelfsprekend streef ik ernaar je de hoogste kwaliteit en waarde te bieden.
Maar als jou iets dwars zit wat te maken heeft met onze samenwerking, wordt dat een storingsbron.
Vragen en onduidelijkheden die niet geuit worden leiden tot irritatie en verstoorde samenwerking.
Daarom vraag ik je nadrukkelijk om een irritatie of klacht direct te melden.
Dat kan op vele manieren: tijdens de sessie, telefonisch of per mail.
Heb je vragen, suggesties, opmerkingen?
Kun je niet direct een antwoord vinden?